sobota, 29 sierpnia 2015

Opis hucuła i zaraz szkoła

 Witam Was znowu!
Dzisiaj zapowiadany już wcześniej opis mojej rzeźby - hucuła.
Wbrew pozorom jest on maści srokatej (łata na prawym boku).
W zasadzie to nie wiem co o nim pisać... Mięśnie starałam się zaznaczyć, ale nie za bardzo, bo to taka trochę krępa kluseczka :)
Grzywa nie wyszła tak, jak bym chciała, no ale jest.
Co do malowania.... Oczy stanowiły największe wyzwanie. Uzyskanie łagodnego spojrzenia jest serio trudne!



 Coś mi nie pasuje w jego pysku... Na pewno ganasze są zbyt wklęsłe, powinny być bardziej okrągłe. Kopyta mogłabym lepiej pomalować.





 Konik niedawno też dostał palenie z moim "logiem", jeśli można to tak nazwać :P
Na zdjęciu kłody widać fakturę sierści.




 MBJ - "Made By Jasmin"

Na pysku poprzyklejałam włoski czuciowe.





Tak więc to będzie na tyle, jeśli chodzi o hucuła.
Teraz drugie.
Jak wiadomo, za parę dni szkoła, a ja muszę porządnie przysiąść do nauki. Nie mogę wylądować w miejscowym ogólniaku D:. Dodatkowo dochodzą jeszcze testy gimnazjalne. Przede mną ciężki rok, więc nie wiem, czy będę mogła pisać posty tak często. Postaram się, żeby były co weekend, ale jeśli nie dam rady, to nie gniewajcie się na mnie, siła wyższa.

To wszystko, co chciałam napisać. Jeśli Wam się spodobał, piszcie komentarze :) Dają kopa.
Ja się z Wami żegnam i do następnego posta!

10 komentarzy:

  1. Na forum już się jako tako wypowiedziałam, ale zrobię to jeszcze raz. x3
    Hucuł oczywiście udany. Najładniej prezentuje się od zadu strony (hehehe). Bardzo ładny pysk. Może troszke zad w porównaniu do masywnego przodu nie wyszedł idealnie, ale można to zaakceptować. :3

    Nie przejmuj się testami. ;) Straszą bardzo, ale potem jakoś tak idzie z górki i zanim się obejrzysz już jest po nich. :) Najważniejsze to nie stracić głowy i wszystko sobie poukładać na kartkach. :D
    No to powodzenia w walce!
    pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetna rzeźba, te detale i szczegóły, boska jest :) Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pinknyy *.*
    Hej, skoro zrobiłaś włoski czuciowe, to mu zrób jeszcze rzęsy XD
    Jedyne czego bym się przyczepiła, to ten pyskeł, no i jakoś mi się wydaje zbyt zimniokowy jak na hucułka...
    Malowanie BOSKIE!!! No mmoim zdaniem powinnaś mu zrobić różowszy nochal ;)
    Testami się nie przejmuj (no mnie 3-gim czeka za rok...)
    Pozdro i zapraszam do mnie c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować :3
      Co do rzęs, wyobraź sobie, że miałam taki zamiar xD Ale zrezygnowałam, chyba boję się, że nie wyjdzie :/
      Możesz mieć rację, no ale cóż, jeszcze nie jestem na jakimś świetnym poziomie w rzeźbie, więc chyba takie błędy są jeszcze dopuszczalne? ;)
      Co do malowania, no ja uważam, że mogłoby być lepsze. Jest dość nieestetyczne..
      Też pozderki ;)

      Usuń
  4. Jest przepiękny, tak jak Kari wypowiadałam się już na forum :)
    Ja szczerze mówiąc nie widzę w nim jakiś kto wie jakich błędów, oprócz malowania kopyt, ale nie będę się wogóle wypowiadać na ten temat, bo sama lepiej bym nie zrobiła i podziwiam talent ;)
    Malowanie jest cudowne, a paczałki takie łagodne...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - schleichikuliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow,jestem pod wrażeniem,że chciało Ci się przyklejać włoski czuciowe :))
    Bardzo ładnie zrobione to twoje logo :D
    Według mnie koń naprawdę jest piękny.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :))

    http://motekkotka5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy zobaczyłam zdjęcie myślałam na początku, że go kupiłaś XD
    Masz talenta. Oddaj mi go XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się bardzo podoba, jestem pod wrażeniem! Wydaje mi się tylko, że oczy są za bardzo pionowo wyrzeźbione. Świetne malowanie i rzeźba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :) Wiem, że mam spóźniony refleks xD Ale może mogłabym przygarnąć tego słodziaka? :) Jeśli tak, skontaktuj się proszę ze mną: byEmcia@gmail.com

    Z góry dziękuję i pozdrawiam! Zazdroszcze talentu ^^

    OdpowiedzUsuń